Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Dagen hos Tove

Skrivet:    ·  Allmänt
Har haft det helt amazing hos Tove tsm med Jossan och Elin. Låg och pratade hela kvällen från att vi kom hem från kvällis till kl. halv fem haha.
Idag vaknade vi vid tolv och åt lyxfrukost ngra timmar senare, blev amerikanska pannkakor ^_^ Tillbringade sedan större delen av dagen hos Tove, gick upp en snabbis t Globen sen för att träffa Pontus o kika lite i affärer.
Nu sitter jag och kollar på mello, vilket tyvär lite halvspännande. Tkr inte att det har avrit sådär jättebra det här året men men de e ändå tradition att se det haha
Puss och Kram!♥
 
Frukosssst! ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design