Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

On tha bus

Skrivet:    ·  Allmänt, Kläder
Nu sitter jag troligtvis på bussen (om jag inte är det är ngt seriöst fel) på väg till Romme. Bussen gick runt sex så har varit uppe ett tag nu. Laddade med massa gott igår som jag kan äta på vägen.
Dagen kommer spenderas med Tilda O, Tove, Elin, Jossan och Amanda i backarna. Får se om det blir nån film, bilder kommer det att bli iaf. Antingen med gamla kameran eller med mobilen, vet inte hur jag gör :)
Hoppas ni får en grym dag!
Puss och Kram!♥
 Packningen ^_^
 Mat på bussen haha



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design