Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Pluggat en massa

Skrivet:    ·  Allmänt
Har flera prov de kommande veckorna så tog tid idag att kolla igenom allt. Blev SO, Franska och lite matteplugg trots det är jag låååååångt ifrån färdig! Att det ska ta så mkt tid, vill bara veta allt och slippa plugga lixom haha. Kan inte vara ensam om att tänka så haha.
Filmen igår var sjukt bra faktiskt! Om ni funderat på att se den så säger jag bara att det är helt klart värt det! Så mysig och bra film med budskapet att syskonkärlek är den starkaste av kärlekar i princip haha. Aja se den bara
Puss och Kram!♥
 
Haha mina böcker ^_^
 Bästa pluggpositionen haha



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design