Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Test om mej

Skrivet:    ·  Allmänt
Vet inte hur kul ni tkr att det är men jag älskar sånt här ^_^
 
Vilken svordom använder du mest? Fan skulle jag tro hehe...
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? De beror på men nu står den på 5 (bussen t Romme går 5.45)
Var köper du dina matvaror ifrån? Affären?!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Japp, men de e hemligt haha
När var senast någon stötte på dig? Hahah ingen aning 
Vad åt du till middag senast? Asså vi hade extremt weird middag igår, typ rotfrukter i ugn o tonfisk röra hahah
Kan du vissla? Nä, jag e typ den enda som verkligen inte kan. SÅ SVÅRT!!!!!!
När flög du senast? På höstlovet när vi åkte t London ^_^
 
Pratar du några andra språk? Engelska typ, skulle gärna säga att jag kan franska oxå men de kan jag inte...
Har du gråtit offentligt? Ja de tror jag
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Inte nu men när jag blir äldre vill jag de!
När sov du senast på golvet? Tja jag ligger rätt ofta på golvet bara för att man jag vet inte när jag sov där :/
Hamnar du ofta i trubbel för att du pratar under lektionerna? Asså näe jag har riktigt tur ang sånt
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 14 barre
Tror du på liv på andra planeter? Jag vet inte men de vore så kul!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja gud ja, vill gärna göra det!
Tycker du om att krama folk? Åfcårrse!
 
 Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Taylor Swift och Anja i PH, vet nt varför haha
Är du mörkrädd? Nä tror nt de. Inte jättemkt iaf haha
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, SL-kort och tuggummi



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design