Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Awkward

Skrivet:    ·  Film och TV-serier
Är totally in love i den här serien. Den handlar om Jenna som är en nobody, hon har två vänner och det är i princip de ända som "vet att hon finns". Men Jennas liv får en oväntad vändning när hon råkar ut för en oskyldig olycka som får alla att tro att hon försökt ta självmord.
Har ju bara sett sex avsnitt i skrivande stund men shiet vad jag gillar den här serien, den fångar en verkligen och man vill veta var allt leder. Det finns så många roliga karaktärer som verkligen utmärker sig, sitter och skrattar i ena stunden, lider i nästa och blir arg i nästa haha. KOLLA NU!!!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design