Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Chai te o nudlar

Skrivet:    ·  Allmänt
Tove, Lovisa, Emelie och Sophie o jag gick hit efter skolan o hängde. Vi gjorde typ nt så mkt, pratade bara typ haha. Efter ett tag kom även Tilde o Clara w hit o då kokade vi nudlar o hade på massa olika starka såser typ. De var väldigt gott även om de låter konstigt lixom.
Sophie o Emelie stannade kvar längre än de andra o de gick väl för nån timme sen elr så, nu sitter jag och mamma och dricker nåt chai te jag fick när jag slutade som gympa ledare i december. Det var gott men rätt kryddigt måste nog testa igen för att verkligen veta lixom haha.
Puss och Kram!♥
Gjorde chai latte, asså skummade mjölk på toppen. Hade även i lite honung o kanel ^_^
Mamma smög med på bilden haha
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design