Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Hundraåringen

Skrivet:    ·  Allmänt
Var och kollade på bio idag m mamma och Malte, såg Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann himla bra och rolig film asså seriöst. Har läst boken innan så man kände igen mkt och jag skrattade högt många ggr. Den rekomenderas verkligen då den är riktar sej till många åldrar och verkligen fångar tittaren typ haha.
Sitter hemma nu med grov huvudvärk, en stor kopp te och misstänker att jag har drabbats av en rätt stor förkylning vilket känns lite halv kul sådär men men. Får försöka sova bort det!
Puss och Kram!♥
 Seriöst det godaste, scones o te!!!!
 
 Fin liten egobild där oxå haha



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design