Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Med Elinn

Skrivet:    ·  Allmänt
Åkte in t stan m Elin idag, vi kikade runt lite i gallerian, åt lunch o kikade lite till på Kungsgatan o vid Hötorget. Elin köpte en dösnygg tröja på bikbok, tänkte köpa en likadan fast i en annan färg men höll mej, har småshoppat lite nyligen. Asså typ en tröja i taget så kände mej rätt nöjd lixom.
Drog hem t Elin efter ett tag sen o hängde där, lyssnade på musik, pratade, snappade o flummade runt haha.
Sitter nu o kikar lite på iPaden medan familjen spelar nåt spel med ngra gäster vi har. Ingen är i min ålder så jag valde att stå över, har det lixom rätt bra för mej själv oxå haha.
Puss och Kram! ❤️

Tröjan på bikbok!!!!

Va såklart på yoghurt shoppen en sväng oxå ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design