Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

New year pictures!

Skrivet:    ·  Allmänt
Hade så himla kul igår och lite idag då under nyårsafton. Vi var 19st typ och fem olika familjer, vi skulle ha varit  21st men två st var på fest m sina kompisar ist. Kvällen startades hos Åsa, Patrik, Ida och Alva där vi hade lite förkör samt förrätt och varmrätt. Efter det gick alla 10 barn t oss och fixade färdigt efterrätten som en av familjerna haft med sig. Föräldrarna kom såklart efter oss och det var även här vi var på tolvslaget, släppte upp typ 7 rislyktor och firade in det nya året.
Hoppas ni hade ett grymt firande!
Puss och Kram!♥
Annika, mamma och Åsa förbereder varmrätten ^_^
 Bordsdekorationen jag o Ida gjort samt bilder från middagen...
 Efterrättsfix ^_^
 Högst upp från v. Förgrejor-Parmesanchips, fetaostpiroger+vindruvor    Förätt: En "sallad" på avokado, räkor, paprika samt någon röra+toast
Längst ner från v. Varmrätt: Oxflié, hasselbackspotatis, ngra bönor+svampsås, rödvinssky, vitlökssmör  Efterrätt: En chokladmousse som hade en svartvinbärskompott i botten+kolavalnötter, minimarshmallows, chokladsås & chokladpasta på toppen.
 Jag fick iväg en lyckta!!!!
Blandade bilder från tolvslaget :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design