Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Hemma i 9 timmar

Skrivet:    ·  Allmänt
Kom hem hit vid 21.30 och har sedan dess packat om, pratat med Tove och överfört alla bilder från Malmö till datan. Har knappt nio timmar här hemma innan jag ska iväg igen och den gången är det till Gotland där Tove har landställe. Är aspepp och grov trött så måste verkligen gå och lägga mig nu!
Har haft en azum vecka tsm emd Frida och under dagarna i Malmö har vi hunnit med massor. Emporia vet ni redan om men dagen efter var vi och kollade på sommarlov med Fridas kusiner (som är typ 7 och 5)  och sen åkte vi till Skanör/Falsterbo på eftermiddagen. Igår var vi och cyklade på ön Ven, och idag skjutsade Fridas farfar runt oss och visade lite sevärdheter i centrala Malmö. Så som sagt hann med mkt! :)
Puss och Kram!♥
 Nån random bild från Limhamn
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design