Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Lagnö

Skrivet:    ·  Allmänt
Kom hem för knappt en timme sen från Lagnö.Agnes, äldasta dottern i familjen vi besökte, fyllde 12år idag så vi firade henne imorse. Var 15pers som försökte sjunga "Vad är det för en dag" låten efter önskemål av yngsta tjejen. Blev rätt rörigt o oklart men Agnes blev glad iaf haha.
Har haft jättetur med vädret när vi va där, för när vi åkte dit va det total storm. Asså de åskade o blixtrade o när vi stannde för att äta lunch på vägen till Lagnö blev det strömavbrott på Donken (men den kom tbx rätt snabbt.) O idag när vi åkte hem regnade det oxå men de va jättesoligt alla andra dagar. Så har tokbadat o åkt ring osv, va jättemysigt!
Puss och Kram!♥
 Åkte iväg till ett fort på en ö första dagen.
 Lite olika bilder där ifrån
 Ahaha fanns blålera vid fortet. På bilden från v. Kajsa, Märta, jag, Malte, Måns o Agnes
 Bilderna på toppen är på båten innan o efter vi åkte ut m ringen o den längst ner är på mej
 Åsa som körde oss lyckades få av mej så här är när ja är på väg att ramla ur... ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design