Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Lite halvdöd haha

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag drog alla 9 ut i backarna i Lindvallen på varsin downhillcykel. Charlie och Märta som är yngst höll sig bland de mindre guppen längst ner medan resten av oss körde upp med stolsliften till toppen.
Asså jag var skiträdd hela tiden och pressade på bromsarna hela tiden typ vilket inte va de smartaste då jag rätt ofta hamnade liggandes i svåra kurvor. Gjorde en rätt jobbig vurpa och trotts att vi hade alla skydd man kunde lyckades jag hamna på handen och höften där jag inte hade nåt skydd... Hade assvårt o bromsa med vänsterhanden sen men fortsatte att köra o såhär nu i efterhand tycker jag faktiskt att det va kul :)
Puss och Kram!❤
 Selfie i liften och mamma,Malte,Anna o Olivia på toppen
 Fikade vid backen ^_^
 När vi åkt klart testade vi tt åka ner m liften haha)
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design