Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Stress

Skrivet:    ·  Allmänt
Trodde att jag nog skulle ha typ en dag i Sthlm innan vi ska vidare till nästa ställe, men visade sig vara fel. Vi (jag,mamma, Malte, Märta) åker imorrn typ vid tio till Fagersta där vi ska möta upp Anna, Olivia och Charlie. Min pappa och Olivia och Charlies pappa har fått för sig att de ska cykla till Sälen så de kommer dit på sömdag och resterande i familjerna åker upp dit imorrn. (Ska alltså inte stanna i Fagersta, vet nt vrf vi ska dit...)
Blir en motionsvecka sen med downhill cykling, nån forsrännings grej o en hel massa andra saker. Kommer nog inte ha nåt internet, och vet inte om jag orkar ta med mig kameran men iaf. Drar sen direkt till Göteborg i ngra dagar innan vi kommer hem så blir full fart!
Puss och Kram!♥
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design