Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Badat igen

Skrivet:    ·  Allmänt
Mötte upp Siri, Pernilla och Tove från spelet idag oså åkte vi mot Långsjön. äl där var redan Minna, Liv och Selma så vi sju gick tsm t nån klippa som fanns där och åt lunch i solen. Sen började det dock regna så vi sprang in på en restaurang bredvid o bestämde oss efter ett rätt bra tag att vi ville ha pomfrites (stavning?) o då började det kalssiska problemet med betalning igen så det dröjde typ en halvtimme innan vi löst allt och då hade solen kommit fram igen.
Men vi åt iaf osen gick vi ut o då badade vi faktiskt. Va jätteskönt i vattnet så vi simmade mellan bryggorna o hoppade ett tag osv. Var inte jättevarmt i luften så det var skönare i vattnet. Åkte hem t Siri efter badet sen o va där ett tag. Pratade om extremt udda saker, men hade askul :)
Puss och Kram!♥
Tove, Pernilla, Minna, Liv, Siri och Selma ^_^
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design