Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Film o träning

Skrivet:    ·  Allmänt
Sitter just nu o kollar på "Step up 2" o den e fett bra, så kul att alla fyra filmer hänger ihop. Ja har ju sett alla de i fel ordning började m 4:an, sen såg ja 3:an 1:an o nu 2:an så förstår mer och mer av alla nu lixom haha. De är verkligen så bra, blir så sugen på att köra jag med.
Var faktiskt ute och sprang en runda oxå, sprang mer än vanligt. Brukar köra intervaller, asså springa, gå, springa, gå osv. Men idag sprang jag typ hela vägen och det var så skönt, fick värsta engergi ruschen. Fick dock ett lättare blodsockerfall när jag kom tbx men det va värt det.
Sista föreställningen idag, får typ panik!
Puss och Kram!♥
 Skulle ta en bild när ja hällde i vatten men blev så fokuserad på bilden att de rann över haha ^_^
 
Stretching...



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design