Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Hela dagen dag

Skrivet:    ·  Allmänt
Satte alarm för första gången på länge imorse då man absolut behövde lämna de senast kl. 9 så aa. Så efter att ja lämnat Märta gick ja hem i typ två sekunder innan ja gick t Frida. Åt scones där o gjorde massa udda quiz Frida hittade. Men hann inte vara där länge heller för mormor kom upp med tåget vid ett så då gick vi runt på stan hela eftermiddagen. Köpte en sjuktfin kjol, en tröja o ett nagellack (visar det sen) och åt sushi i Kungshallen.
Efter att vi ätit färdigt osv tog vi spårvagnen till Skansen där mamma väntade osen gick vi tillsammans upp till Solliden restaurangen där det fanns champagne, jordgubbar o massa fancy mat (vi fick allt det här av mammas jobb!) Det var jättebra sikt från restaurangen men jag och mamma valde att gå ner och stå vi scenen ist och vid slutat kom även mormor ner. Va en himla rolig kväll och så tacksam för att vi fick vara med!
Puss och Kram!♥
Fridaaaaa ^_^
 
Åt sushi, bästa maten ever of all times!
 
Jag och mormor fick rabattkuponger till frozen yoghurt så vi testade det. Honeycomb vid Hötorget, bästa!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design