Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Midsommar

Skrivet:    ·  Allmänt
Glömde att skriva vart jag har varit under de här två dagarna, var så fokuserad på att fixa tidsinställda grejer att jag glömde själva andledningen haha. Men familjen åkte till Singö där våra kompisar har landställe tidigt igår morse. Så vi firade midsommar där med de och en annan familj, alla hade yngre barn så jag spenderade dagarna med de vuxna typ men det var jättefint där oså. Firade där midsommar där 2012 oxå så kände igen det mesta.
Idag efter frukost (och när den andra familjen åkt) åkte vi och de vi bodde hos iväg en bit på ön och "utforskade". Hittade en jättefin "strand" och gick runt lite i skogen längst vattnet i några timmar. Det var jättefint och hittade några sjukt fina stenar och snäckor som vi tog med oss hem.
Puss och Kram!♥
 Bild från deras trädgård ^_^
 De fem yngsta barnen (Martin, Britta till vänster och Olga, Ellen och Märta till höger) och midsommarlunchen
 Jag :)
 Va jättekul att fota småtjejerna och de ställde alltid upp haha ^_^
Prästkragar är den sommrigaste blomman!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design