Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Skolavslutning

Skrivet:    ·  Allmänt, Kläder
Har skolavslutning om 30min ungefär men ska möta upp några tio minuter innan. Blir första skolavslutningen med högstadiet. Har alltid varit med åk 0-6, så hoppas på mindre allsång och extremt långa framträdanden av ettor. INte för att det inte är kul osv men när man verkligen bara vill få sommarlov och måste stå och lyssna på åk 2 sjunga igenom hela alfabetet med typ två minuters låtar per bokstav så blir man rätt trött haha.
Här nedan ser ni hur jag kommer se ut idag. Lite halvpepp på att behöva ta ut lockarna till föreställningen ikväll men men, man slutar ju bara skolan en gång om året :)
Puss och Kram!♥
 
♡Maggan♡
Skrivet: 2014-06-11,  kl. 11:31:44

Du är jättefin. Ha en riktigt bra skolavslutning. Kram!

Svar: Tack :) ♥
Tilda-Den fluriga tjejen♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design