Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Skolavslutningen under dagen

Skrivet:    ·  Allmänt
Var en extremt konstig skolavslutning till en början. Vi var på skolgården i typ 40min och lyssnade på när olika personer framträdde. Sen höll rekton sitt vanliga tal, detta var dock hans sista då vi får en ny rektor efter sommaren. Sen gick vi upp t klassrummet o va där i 10min osen försvann alla typ så hann inte säga hejdå t nån :(
Men efter allt i skolan gick jag, Elin, Vera, Jossan, Märta, Angela, Becka och Sofia till Elin o va där ett tag. Fotade typ en massa o satt bara och pratade. Sen åkte vi vidare till Angela (utan Becka och Sofia) och åt lunch där. Var en himla mysig dag faktiskt, trots att den började väldigt konstigt.
Puss och Kram!♥
9:ornas kompisstödjarna fick pris och till höger syns Mika som sjöng (Hon e grymt duktig!)
 
Jag, Becka, Märta, Elin, Sofia, Angela och Vera. Det är Jossan som tar bilden...
 
Hahha drivbild ^_^
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design