Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Släktkalas

Skrivet:    ·  Allmänt, Enskedespelet-2014
Haft en sån mysig dag idag och trotts att det varit rätt regnigt osv. den här veckan så kikade solen fram rätt mycket under dagen vilket ledde till att vi var ute en hel del! Fick flera fina presenter och typ allt jag önskat mej, skrattade så jag fick ont i magen, smilat så mkt att kinderna gjort ont och återigen insett att släkten är bäst.
Allihopa gick även och kollade på spelet idag, eller ja inte Sofie, Erland och Elsie. Var verkligen mer nervöst då och jag kände själv att jag tappade fokus under vissa delar men det hade inte de märkt. Vi har dessutom kört mer än halvvägs nu och det är så läskigt. Vill inte att det ska ta slut haha :)
Puss och Kram!♥
 Märta och Erland tillbringade en stor del av dagen på studsmattan ^_^
Men hur söt är ungen??
 Sopbubblorna var väldigt roliga haha
 Åt seriöst godaste maten, Club Sandwich tror jag de hette. Var kyckling, sallad, avocado, bacon mm.
Alla närvarande kusiner (Malte var i Malmö under helgen, men hemma om nån timme haha)
 Märta, Elsie, Erland och Sofie, på andra bilden är det jag
 Mormor, jag, Jeppe, mamma o nederst står Märtisen ^_^
 Jag fick del 2 & 3 i Mortal Instruments serien, ett kort som innehöll en helg hos Jeppe o Sofie då vi skulle gå på teater tsm, överstrykningspennor (min i skolan är trasig...), en till bok och pengar :)
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design