Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Tågluffade runt

Skrivet:    ·  Allmänt, Kläder
Träffade Frida igår och vi spenderade dagen på olika tunnelbanor. Vi hade inget att göra så då bestämde vi att vi skulle "tågluffa" och vi åkte runt i nästan 4h. Började med att åka till Hagsätra, sen åkte vi till Alvik och på vägen pratade vi med en grekisk kille och nån tjej som satt o virkade typ. De va fett kul och väl i Alvik åt vi (bara jag och Frida asså) lunch o kollade lite på torget där. Sen åkte vi till Fridhelmsplan, bytte till blå linje, åkte till nån rulltrappa i Västra Skogen, åkte vidare i nåt gammalt tåg t Kungsan och kollade i Gallerian en snabbis.
Sen tog vi t-banan till Skarpnäck där i var i typ en timme (egentligen inte) och sprang runt på perrongen och bytte mellan de olika stationerna (Skarpnäck är en slutstation så alla tåg står kvar i typ en kvart) ända tills vi åkte hem t Frida. Sen sov jag där inatt vilket är andledningen till att jag inte bloggat. Var himla kul o vi kommer att göra en liknade grej i sommar sen oxå så e aspepp!
Puss och Kram!♥
Outfit igår:    Jacka: Hilfiger Denim    Linne: Cubus   Jeans: JC    Skor: Converse
 
 Kollade på Oz: The great and powerful på kvällen ^_^
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design