Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Fika på franskan

Skrivet:    ·  Allmänt
Kom hem från träningen för nån timme sen så sitter nyduschad i soffan nu o kollar på nån dansk serie på 4:an. Så skönt att det är fredag imorrn, känns som att det var längesen haha.
Hade "avslutning" på franskan idag då vår ordinarie lärare i franska och engelska kommer tbx. Vi har alltså haft en vikarie sen starten av 7:an som nu slutat. Så vi fikade och uppträdde med tre olika franska låtar vi fått träna på i grupp. Jag, Siri, Tove o Clara N uppträdde med "Alors on Danse" o det gick rätt bra faktiskt, tycker vi va bland de bästa haha.
Puss och Kram!♥
Började kolla på "One tree hill" imorse o den va riktigt bra faktiskt!
♡Alexandra - Lakeyours♡
Skrivet: 2014-03-28,  kl. 17:29:27 Blogg:  http://lakeyours.devote.se

Så mysigt!

Kika gärna in på min blogg om du har lust, kram! <3




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design