Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Fredag

Skrivet:    ·  Allmänt
Ritkigt grym dag idag asså. Både i skolan men framförallt nu på eftermiddagen då jag Jossan, Tove, Elin & Oliver gick hem t Erik. Har varit där till alldeles nyss då ja kom hem så sitter o äter pizza nu  tinar upp mej haha (grovt kallt när vi gick hem från Erik)
Kan dessutom avslöja att en vårdesign är på g. Håller på o finslipar lite på typsnitt osv men älskar den redan så mkt, kommer bli grovt bra people så stay tuned haha.
Puss och Kram!❤️

Har verkligen ingen bild från idag så blir en gammal ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design