Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Tbx till de vanliga

Skrivet:    ·  Allmänt
Alltid lika konstigt att komma tbx när man varit borta även fast det bara var i tre dagar. Känns som att man missat massor men även som att alla andra missat en hel del. Tänker alltid att alla andra varit med mig även fast de inte har det så händer ibland att jag ba "kommer du ihåg när..." även fast de inte ens va med haha.
Jossan och Tove kom hit efter hemkunskapen. Vi kollade på första Step Up filmen (har sett alla utom 2:an nu haha) och den var bra. Inte alls så bra som 4:an o 3:an men absolut värd att se igen. Nu när man ser de såhär i "fel ordning" osv ser man verkligen hur alla filmer hänger ihop på små sätt, himla kul.
Puss och Kram!♥
Två fina bilder från filmen haha ^_^
 
 
♡Sophie♡
Skrivet: 2014-03-24,  kl. 21:16:12

Åh jag älskar alla Step up filmer!!! :)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design