Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Ute hela kvällen

Skrivet:    ·  Allmänt
Var hos Erik igår tsm. med Tove, Elin, jossan o Oliver och kollade på Sandor/slash/Ida filmen. Vi läser den boken i svenskan så vi tyckte att det vore kul att se filmen o den var verkligen inte som jag hade tänkt mej, brukar lätt bli så för mej. Har en helt annan bild i huvudet.
När vi sen åkte i från Erik cyklade vi runt ett bra tag o bara körde innan vi åkte iväg och köpte thaimat som vi (läs jag och Elin) sen åt hos Tove. Kom alltså hem rätt sent där ifrån vilket leder till dagen efter bloggning ;)
Puss och Kram!❤️
Jossan skjutsade Tove haha 
Thaiiii! ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design