Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Vårkänslor!

Skrivet:    ·  Allmänt
Har varit ute nästan hela dagen idag! Var en sväng till globen på förmiddagen m. mamma o Märta för att kika på rean uppe på stadium. Var på väg att köpa ett par skor där men blev inte så, fick typ extrema ångerkänslor när vi skulle köpa de så aa. Blev en smink bortatgning ist innan vi cyklade hem.
Här hemma har jag, Märtis o Malte hoppat studsmatta typ. Jag lärde mej att göra volt så e fett stolt hahha (var inte meningen att de skulle rimma) Nu när molnen började ta över mer gick vi in så jag sitter just nu och beställer lite nya bilder till mitt rum. Kände att det var dags nu var typ ett år sen sist, kan lugnt säga att jag är rätt trött på de nu :)
Puss och Kram!♥
 Fikade i solen ^_^
 Längtar!!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design