Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Alla valborg-bilder

Skrivet:    ·  Allmänt
Hade absolut bästa "valborgen" igår. Började med att jag, Tove, Elin, Becka, Tilda O och Vera gick och handla lite innan vi gick t Becka och fixade tacos. Så vi åt där då o sen drog vi ner till elden (dock utan Tilda O) och var där i flera timmar. Alla var verkligen där och jag hade så kul, spenderade knappt kvällen med de jag kom dit med utan jag och Tove var m. Erik B o Joar vilket var amazing. Men vi andra möttes upp sen igen ofc o då var Angela med oxå.
Vaknade vid halv tolv idag o ett tag senare gjorde vi frukost hos Becka. Sen gick vi hit och har typ extrem pluggat sen dess...
Puss och Kram!♥
 Elin, Becka och jag och på andra bilden typ dansar och och Vera elr nåt haha
 Tacooooooos ^_^
 Lite random bilder på Tove o Tilda haha
 När vi kom hem kollade vi på Mean Girls ofc, va den filmens 10års dag igår
 O de här är bilder från imorse bara ^_^
 
♡Maggan♡
Skrivet: 2014-05-02,  kl. 18:06:44

Vilka fina tjejer hela bunten...men varför plutar alla med munnen?

Svar: Haha det är drivbilder :) <3
Tilda-Den fluriga tjejen♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design