Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Choklad fredag

Skrivet:    ·  Allmänt
Efter skolan drog jag, Tove, Jossan och Axel till konsum och köpte kladdkaka och choklad (vet inte varför vi valde båda men de blev så) och gick hit sen. Kollade på en extremt mobbad film som hette "Step brothers" som verkligen var helt skruvad. Handlade typ om två 40-åringar som bodde hemma och var jättebarnsliga...
Aja nu har jag precis ätit och väntar på att mitt hår ska torka. Jag, Tove och Jossan fick nämligen för oss att vi skulle följa med Axel när han gick hem. Så vi cyklade dit och tbx i regnet, det var förvisso askul men extremt blött. Inte bästa idén ever men de va värt det, typ.
Puss och Kram!♥
#extremfettodag måste ut och springa imorrn!
 
Bilden talar..



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design