Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Eurovison favoriter

Skrivet:    ·  Musik
Eftersom det inte blev nåt sånt här inlägg innan finalen oså tänkte jag göra det efter ist. Så det här var alltså mina favoriter i finalen igår :)
 
Armenien: Asså när den här låten kommer igång efter 2min ungefär är den så bra ja dör!!!
 
Storbrittanien: Molly sjunger verkligen extremt bra. Vet inte varför det gick så dåligt för den igår, jag gillar den verkligen!
 
 Finland: Gillar att den är lite rockig osv, gick rätt dåligt för den här oxå...
 
div>
 Danmark: Så skön låt, gillar det där "scobidopadopa dididaj" haha
 
 
Va hände där???
 
Polen: Den här låten är plågsam!    San Marino: Fattar inte gur den tog sig till final alls
  



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design