Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Farsta

Skrivet:    ·  Allmänt
Mötte upp Siri, Alma, Minna, Daniela och Alva från enskdespelet idag. Vi åkte till Farsta och har var där i typ 3-4h eller nåt sånt. Hade himla mysigt, gick runt och kikade i affärer, åt glass på donken och kollade lite till. Jag fick faktiskt med mej två saker. En ögonfransböjare från H&M samt ett linne från Cubus, som är så snyggt! 
Så skönt att vi är lediga nu några dagar! Och att vi i vår skola för en gångs skull faktiskt har klämdag så att vi är lediga imorrn oxå, osen helgen ofc. Får faktiskt hit släkten på söndag för att fira mej, trotts att ja fyllde år för typ en månad sen. Varför det blev så sent var för att de ville kolla på spelet och det här var den första helgen alla kunnat sedan premiären haha.  Alltid extra nervöst när det är någon man känner i publiken :)
Puss och Kram! ♥
Bild med linnet på kommer senare!!!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design