Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Fotografering

Skrivet:    ·  Allmänt, Enskedespelet-2014
Hade fotografering idag så vi körde med mask och kosytm, alltså precis som det kommer se ut på föreställningen. Sen gjorde vi de scener Johanna(regissören) och fotografen(som jag tror heter Mats...) tyckte vore bra att fota. Så det var inget genomdrag eller så. Vi i mitt gäng fick köra 3 av våra 8 scener och en av de var den scenen när jag pratar så var skitnervig när han stod där med sin kamera haha.
Nu har jag precis duschat och fått bort allt smink. Ser mänsklig ut igen ungefär, sitter btw och lyssnar på Christina Perris låt "Human" och den är så extremt bra. Blev ett litet inhopp av musiktips där men kände verkligen att jag behövde tipsa om den. Toklyssnar på den!
Puss och Kram!♥
 
Fagins gäng repar ^_^
 Haha en del av gänget, dock har vi fel hår på den här bilden. Ska ha en annan frisyr egentligen :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design