Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Panic-feeling

Skrivet:    ·  Allmänt, Kläder
Hade en rätt bra dag i skolan idag. Hade nånslags avslutning av elevrådet för terminen så vi fick fika, osen hade vi so-prov (trotts att vi bara hade haft typ en lektion ang det ämnet) men det gick riktigt bra verkar det som. Var dock sjukt trött hela dagen så gick och lade mej i soffan när jag kom hem från skolan. Har typ kollat på Gossip Girl hela eftermiddagen sen. Har sett hela serien men kollar igen haha ^_^
Ska upp och sminka mej snart, det är bara tolv föreställningar kvar nu vilket är så sjukt! Får typ panik när jag tänker på det. Får panik i allmänhet när jag inser hur snabbt allt går, vi får sommarlov om bara några dagar och ska börja åttan då. Kommer ihåg när vi slutade trean och tyckte att vi var så sjukt stora. Det var 5(!!!!!) år sen!
Puss och Kram!♥
 
 Hade på mej min Odd Molly blus idag ♥



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design