Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Tagga kinamuren

Skrivet:    ·  Allmänt
Är avslutning av tjejkvällen för terminen idag så vi ska äte på Kinamuren. Har själv aldrig varit där men alla som varit där säger att det är asgott och så värt att åka dit så rätt pepp. Får se om jag fotar nåt där oså :)
Nu på eftermiddagen gick jag och Tove och köpte naturgodis och gick hit. Pratade om en massa udda saker och kollade igenom förra årets skolkatalog. Vet att det är så elakt men blir alltid så att man skrattar åt nån, varför är det så att man sällan blir bra på skolfotona? Kan inte komma på nån gång jag känt mej riktigt nöjd typ och då har jag ändå varit med i åtta stycken...
Puss och Kram!♥
 Alla jag har typ fått nån craving om naturella valnötter, SÅ GOTT!!! ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design