Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Updatering om helgen

Skrivet:    ·  Allmänt, Enskedespelet-2014
Vet att jag inte bloggat på nån dag men har seriöst varit upptagen hela tiden. Hade en sån extremt otroligt bra födelsedag i fredags som jag skriver mer om sen när jag fått bilderna av Tove.
Igår vaknade vi en timme innan jag skulle iväg till enskedespelen så fick på mig kläder precis innan jag skulle gå. Sen hade vi jordens mest onödiga körrep i en timme (min grupp sjöng i ung. 20min...) och efter det en paus på 1½h så då jag jag, Selma, Minna och Alma hit under tiden. Osen när repet var slut träffade jag Tove o Jossan igen så aa...
Idag har jag rep från 13.00 till 19.00, ska köra genomdrag!!!
Puss och Kram!♥
 Bild från i påskas typ ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design