Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Utförsäljning hos Odd Molly

Skrivet:    ·  Allmänt, Kläder
Var på en helt amazing utförsäljning i Gamla Stan med mamma idag på Odd Mollys "lager". Var rätt mkt folk där när vi kom dit och kön ringlade ner i trapphuset och det fyllde bara på mer och mer när vi kommit dit. Inne var det folk och kläder överallt och de hade så mkt fina saker för jättebra priser. Kom där ifrån med en blus och ett par shorts som båda är to die fooooor!
Nu sitter halva familjen i soffan och kollar på Eurovison, Armenien har precis framfört sitt bidrag och de var riktigt bra!!! Visste inte att det var eurovison idag förens imorse, brukar i vanliga fall typ köra "nedräkning". Nä skoja men typ, Nu sjunger Lettland och jag är inte helt säker på att det här är en riktigt låt överhuvudtaget...
Puss och Kram!♥
 
 
 
♡Maggan♡
Skrivet: 2014-05-07,  kl. 06:42:52

Jättesnyggt! Nästa gång det är utförsäljning får ni ringa till mig. Jag kommer direkt. Kram

Svar: Absolut haha ❤️❤️
Tilda-Den fluriga tjejen♥

♡MATILDA♡
Skrivet: 2014-05-07,  kl. 09:37:48 Blogg:  http://matildays.forme.se

fint :)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design