Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

15 random questions

Skrivet:    ·  Allmänt
1. Något smeknamn du bara har i din familj?
Fluring, Flurre, Tilding och Tildelin typ haha
2. Någon konstig vana du har?
Måste hoppa över nästöversta trappsteget i en trappa samt att jag måste hålla mig sysselsatt när jag borstar tänderna, blir jättestressad annars.
3. har du några konstiga fobier?
Nakenkatter, clowner och råttor är typ det värsta jag vet!
4. Vilken låt är din absoluta favorit att dansa till om du är själv?
Sammy Davis Jr och Äppelknyckarjazz med Movits är så sköna att dansa till

5. Favoritdjur of all time?
Har så svårt att bestämma mig men tror nog att det är hund
6. Vad gör du när du blir nervös?
Om det är i samband med en redovisning typ börjar jag stamma men om det är i vanliga fall ´skrattar jag typ eller börjar slå med handen/foten konstant.
7. Vilken sida av sängen sover du på?
Sover över HELA sängen. När jag delat dubbelsäng med någon har de alltid sagt att jag tar upp all plats så är kanske inte dne bästa att dela säng med....
8. Har du något favoritgosedjur? Vad heter det?
Apis är mitt gosedjur nr 1, haft honom sen jag döptes typ :)
9. Favorit sak på Starbucks?
Frappe i alla lägen!
 
10. Har du någon skönhetsritual du säger att du gör men faktiskt aldrig genomför?
Hahah tror inte det
11. När du duschar, åt vilket håll står du?
Har ryggen eller vänstersidan mot själva duschkranen. Vill absolut inte stå med ryggen mot draperiet, måste ha koll framåt lixom.
12. har du några coola "bodyskills" du kan göra?
Nä är verkligen totalt tanaglös när det kommer till bodyskills. Jag är extremt ovig, kan inte magdansa, rapa alfabetet eller slicka mig på armbågen eller nåt sånt. Det enda jag kan komma på är att jag alltid klarat av att göra den där armvevningsgrejen. Ni vet när en arm går framåt och en bakåt, mm det är min skill...
13. Bästa mysmaten enligt dig? Eller något du äter fast egentligen inte borde?
Är ju inte jättenyttig att äta cips och choklad tsm men det är så gott. Sour Crem & Onion är de bästa men funkar säkert med nån annan sort oxå haha
14. Finns det någon konstig mening eller ord du alltid säger?
Säger att jag får panik av det mesta och andvänder meningen "kom nu folket" eller bara ordet "folket" lite för ofta. Sen säger jag ju "asså" "lixom" "typ" och sånt hela tiden men det gör nog alla
15. Vad sover du i?
För det mesta mina sovshort och ett linne men nu på vintern är det mina asfula pyjamasbyxor från när jag va 8 typ och nån tröja haha



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design