Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Älska dansen

Skrivet:    ·  Allmänt
Har nyss kommit hem från dansen och känner mig typ allmänt pepp. Mår så bra efter att jag dansat vill typ aldrig sluta, speciellt när man kommer in i koreografin så bra att man knappt behöver tänka. När man kan utnyttja rörelserna till max och verkligen hinner dra varje steg till sin spets, den känslan är helt obeskrivlig. Jag hatar verkligen att jag inte dansar mer, skulle lätt kunna göra det tre-fyra gånger i veckan. Så medan jag väntar på att måndagarna får jag köra lite fuldans hemma, kan ju vara det bästa som finns.
Nu sitter jag och kollar på Dicte samt mamma som står och dansar. Vi ska ha typ nån "reunion" med gamla klassen på fredag så hon tycker att hon ska uppträda då i en bäverdräkt. Kommer aldrig att hända men hon kan få hålla på lite hemma ändå. Ni skulle bli rädd om ni visste hur udda min familj är asså, but I löv it så är glad att de är så haha :)
Puss och Kram!♥
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design