Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Citat ur min bok

Skrivet:    ·  Allmänt, Quotes, Djupa texter
Sidorna rann mellan hennes fingrar och hon stannade någonstans i mitten. Den 20 juli 2014.
”Fan fan fan fan fan fan fan fan. Joel kommer döda mig om han får veta, måste prata med Louise hon sa att hon visste något som skulle få bort det här. Det ska göra ont men vad kan jag göra? Zoey kan aldrig få veta, hon kommer inte klara av att titta på mig. Fan jävla skit, hur kan man glömma något så viktigt. Jag måste ringa mina systrar! Jag vill inte…”
Resten av texten var utsuddad. Josefine hade troligtvis gråtit för bläcket hade smetats ut. Zoey ville läsa vidare, försöka förstå vad som hänt men då öppnades dörren så hon slängde in boken under sängen.
– Hur är det, gick det bra med din mamma? Frågade Josefine när hon kom in.
– Jadå allt gick bra hon tyckte det lät som en bra idé.
– Då så, vad tycker du om att vi gör det här till den bästa tjejkvällen någonsin?
– Låter bra!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design