Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Dålig update

Skrivet:    ·  Allmänt
Har varit asseg uppdatering nu under helgen och det är inte för att jag inte velat lägga upp nåt utan det är för att jag absolut inte haft tid. Har kommit hem rätt snet på kvällarna och både inlägget igår och det i fredags skrev jag när jag var med mina kompisar och det är ju inte jättekul. Idag har jag kört stenhårt NO plugg samt firat farsdag så har inte haft tid idag heller.
Släppte NO boken för en kvart sen typ och då var jag så trött på kolföreningar, estrar, kolhydrater och fossila bränseln så jag ville slå allt som ens såg ut som det. Har ont i ryggen och nacken men det är smällar man får ta. Får göra någon form av stretching sen när partaj börjar. Tryckte i mig två muffinsar under dagen som jag bakat, de var så goda att jag smällde av, så beöver sträcka ut kroppen av den andledningen oxå haha.
Puss och Kram!♥
 Har absolut noll bilder på mig och pappa (de e ju farsdag) men här är nån lite halvskev iaf haha



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design