Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Eftermiddagarna

Skrivet:    ·  Allmänt
Det kan ju inte bara vara vi som alltid är lite övertrötta på eftermiddagarna. Ni vet när man inte riktigt lyckas fokusera sig hur hårt man än försöker. På engelskan idag satt jag, Oliver och Alex och disskuterade massa extrem udda saker. Till början var hälften på engelska men det spårade ur rätt snart haha. Efter det hade vi svenska som sista lektion, just nu håller vi på att diskutera regler och att vara vuxen (ska typ kolla på nån teater på fredag om det ämnet.)
Idag skulle vi dra upp för-och-nackdelar med att vara vuxen osv. och då berättade vår lärare om en nackdel någon i en annan klass sakt och det ena ledde till det andra. Det slutade iaf med att alla klassen typ skrattade så de grät och det inkluderar även vår lärare. Var verkligen så kul!
Nu sitter jag och skriver lite i min bok, men ska snart ta tag i en uppsats vi har i Hemkunskapen. Ska skriva om matkulturer eller nåt sånt. Aja ska troligtvis träffa Tove och några andra ikväll och dra till tjejkvällen. Är våffelkväll ikväll så vi kände att vi behövde gå dit :)
Puss och Kram!♥
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design