Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Grattis Jossan!

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag fyller Jossan år så efter skolan gick vi till Coop och köpte lite gott innan vi gick hit till mig där jag hängt upp serpentiner o ballonger osv imorse nere i mitt rum, så jag och Tove "överraskade henne". Sen spenderades eftermiddagen åt att prata, lyssna på musik, dansa, kolla på gamla lilla melodifestival låtar och en massa annat. Hade som vanligt riktigt kul hoppas att Jossan hade det oxå :)
Fick en ny kille i klassen idag. Hann inte prata med honom så jättemycket, förstår att det måste vara svårt att komma ny till en klass, men det lilla jag pratade med honom verkar han skön. Får se längre fram i veckan hur han är, haha alltid lika kul att få nya. Särskilt nu när han släpps in mitt i terminen när alla vi är percis som vi är och inte lika nervösa som han som vi skulle vara om det var i början av en termin. Får se vad han tycker om oss och hur länge han klarar av att stanna, nedå driver.
Puss och Kram!♥
I hennes paket fanns en toner, en handcreme, en showergel och malteser ^_^
 
Besta vennerna ♥



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design