Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Handlat en massa nu

Skrivet:    ·  Allmänt
Spenderade eftermiddagen tsm. med Tove och Jossan, höll oss dock utomhus. Stod först och pratade utanför mitt hus rätt länge innan vi satte oss på cyklarna och körde runt ett tag. Hamnade utanför mitt hus igen sen där vi stod ett bra tag och bara pratade. Blev aldrig så att vi gick in utan efter ett tag skjutsade vi hem Jossan och sen drog jag hem igen och åt lite snabbt innan jag cyklade till Ica för att möta upp mamma.
Ska ha reunion med gamla klassen imorrn så jag och mamma köpte allt inför imorrn. Var så många påsar chips och så mycket läsk att typ alla i affären vände sig om och tittade på oss haha. Gick rätt bra för oss iaf tills vi kom på att allt vi köpt skulle fraktas hem på två cyklar. Av nån anledning hamnade de största påsarna innehållande sex 1,5 liters flaskor+chips på pakethållaren, tror ni inte det första mamma gör är att få den att ramla, jo. Ja skratta så mycket att min cykel oxå var på väg att ramla haha, fick hjälp av en man där iaf och tog oss hela vägen hem. Självklart skulle jag också droppa min påse precis när vi åkte in på grusgången. Mm vi är födda med tur i den här familjen, hoppas bara inte att allt är omskakat nu men men.
Puss och Kram!♥
 
 
♡Elin♡
Skrivet: 2014-11-20,  kl. 21:18:41 Blogg:  http://niles.blogg.se

oj så mumsigt!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design