Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Junibacken

Skrivet:    ·  Allmänt
Var rätt ofta på junibacken när jag var liten, kollade in alla nya utsällningar, åkte sagotåget och lekte vid Pippis hus. Sen blev det ju alltid pannkakor vid restaurangen, något annat gick inte. Var dock 8-9år sedan jag var där sist helt ärligt så var sjukt kul att komma tillbaka! Kännde igen vissa grejer och fick så mycket flashbacks, ville bara vara liten och springa runt i alla hus och klättra. Fick stå brevid och kika in lite duktigt tsm med mamma ist.... Va kul att se iaf haha.
Sen tog vi såklart en runda i Sagotåget och allt var så gulligt att jag ville gråta typ. Va så mysigt och jag blev typ träffad av en känslovåg när vi satt där, så när tåget slutade med Bröderna Lejonhjärta och den lilla brorsan ba "Jonathan nu ser jag ljuset, vi är i Nangilima" var jag på väg att börja gråta #emotional Efter den gick vi runt ett tag till och kollade på nån teater innan vi åt julbord. Sen lekte tjejerna i Valleby (Lasse Majas stad de byggt upp) ett bra tag innan vi tog t-banan hem, är alltså rätt trött nu!
Puss och Kram!♥
På utsidan...
Lovisa och Märta på den där hästen utanför Pippis hus ^_^
 Ischoklad, polkagrisar, julskum och knäck, heaven helt ärligt!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design