Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Kladdkakans dag

Skrivet:    ·  Allmänt
Vet inte om ni visste men de är kladdkakns dag idag så efter skolan köpte jag, Tove och Jossan en kladdkaka och tågluffade med den. Vi åkte mest runt på samma ställe men fick se en del av södra stockholm, myys. Tågluffa kan ju va d bästa nånsin helt ärligt. Men sitter o pratar, hare bra, får se massa saker osv. bästa stället helt enkelt.
Efter det gick vi till mig och åt tacos. Lyckades komma hit precis näre va mat så då åt de två oxå här. Efter det har vi suttit i hallen på övervåningen och pratat om en massa random stuff och nu ska vi iväg och träffa Burre ett tag så blir en bra fredag det här. 
Puss och Kram!♥
 Gottigt värre ^_^
♡Veronica Berggren♡
Skrivet: 2014-11-08,  kl. 15:37:05 Blogg:  http://www.veronicaberggren.devote.se

Yummi! :*




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design