Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Plockat svamp

Skrivet:    ·  Allmänt
Vet inte hur längesen det var jag var i skogen i annat syfta än att springa/gå men när man är på landet har man inte så mycket annat att göra. Så idag drog jag, mamma, Märta Erland, mormor och Malte ut i skogen med gummistövlar och svampkorgar för att se om vi kunde hitta några trattisar. Men vi hade otur, nån hade redan varit där och plockat upp alla så vi fick lite mer än en halv korg..... Men men var kul att göra det iaf :)
Nu på kvällen kom resten av gänget hit, dvs pappa, Jeppe, Sofie och Elsie. Så nu är vi 11 pers precis så som det ska vara. Elsie och Malte springer runt och skrattar, Märta och Erland ligger i en hög på köksgolvet tsm med Jeppe och det är bara allmänt mycket hela tiden. Älskar att vara många, och älskar när hela familjen samlas!
Puss och Kram!
Erland, Mamma och Märtisen
Trattisaaaar!
 Testade att fota en röksvamp haha
 Fina mormor ^_^




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design