Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Promenad söndag

Skrivet:    ·  Allmänt
Helgerna är det bästa på hela veckan! Man får sova så länge man behöver och slipper bli väckt av klockan och när man väl tagit sig upp kan man sitta och äta frukost hur långsamt man vill och gå runt i pyjamas till klockan ett typ. Livet blir så myclet enklare då, speciellt det här med sömnen. Vet inte vad som hänt men jag sover så länge på hegerna och det började för bara nån månad sen. Utav 48 timmar den här helgen har jag sovit 22 typ, så sjukt haha.
Fick besök av mammas barndoms kompis idag tillsammans med hennes lilla son. Hna är typ ett år och så söt så man tror man dör. Han har percis lärt sig gå också så han typ tumlar fram #älskarbebisar. Aja efter ett tag drog mamma och de iväg till nån park så jag tänkte gå en promenad. Percis när jag skulle gå kom Erik oxå så vi två gick runt i lite mer än en timme och det var så skönt. Mycket roligare att gå med nån och man pratar så bra när man går. Resten av kvällen kommer nog spenderas åt nån film, Tove kom ju hit igår för att se film med mig men vi skrattade hela kvällen istället. Så får ta min sorliga film idag istället haha.
Puss och Kram!♥
 Ja ser ut som en kokosnöt på bilden men de är den enda ja har så...



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design