Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Skrattar och gråter

Skrivet:    ·  Allmänt, Kläder
Ni förstår inte hur mycket jag älskar tv-serien "Switched at Birth". Jag vet att det låter lame och att en tv-serie inte är hela livet osv men den är verkligen så sjukt bra att jag dör. Började kolla på den i söndags och är redan på avsnitt sju. Totally love it, manuset, skådespelarna, miljöerna, allt känns så verkligt och den är verkligen bra gjord. Bara idag har jag sett tre avsnitt skulle jag tro och under tiden har jag gråtit så jag knappt såg dataskärmen samt skrattat så min familj undrat vad jag höll på med. Det är verkligen värt att se den!
På tal om att älska något kan jag ju bara tillägga att jag total älskar min klass. Trodde inte att det skulle gå att få något ens i närheten av 6b men vi är på väg dit nu asså. Har säkert skrivit det förut men det bästa med den här klassen är att verkligen ingen dömer. På vår dubbeltimme med Ejder(Matte och NO lärare) nu på eftermiddagen satt jag Tilda, Jonte, Erik, Tove och Oliver och skrattade konstant typ, åt allt möjligt. Jag var så flummig och när jag blir hype blir ja verkligen så konstig men alla lät mig verkligen. Folk skrattade med oss och även när jag åsnegarvar och det är betydelsefullt haha.
Puss och Kram!♥
Asså vet inte vad jag gjorde innan jag ägde tajts, bästa plagget ever!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design