Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Step Up All In

Skrivet:    ·  Film och TV-serier
Filmen börjar ett år efter att Step Up 4 slutar. The Mob befinner sig i L.A. på en  dans audition men turen går till någon annan. Gruppen är arg och innan Sean vet ordet av de har The Mob gett sig av tillbaka till Kalifornien, men han väljer att stanna. Det är svårt att lyckas som dansare i L.A. så filmen handlar om hans kamp.
Av en slump får han och Moose reda på att en danstävling håller på i Los Angeles. Allt som krävs är att man skickar in en ansökningsvideo av sin dansgrupp. Men Moose och Sean är själva och två är aldeles för få, dock har Moose fortfarande kontakt med några från sin gamla dansgrupp och snart börjar arbetet på deras ansökningsvideo.
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design