Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Stor kalas

Skrivet:    ·  Allmänt
Mamma fyllde år i torsdags, Märta fyller år imorrn och Erland fyller år den 22 november. Så för att göra det enkelt för oss när alla var samlade gjorde vi ett stort släktkalas för alla tre och bjöd in farmor och farfar oxå, så var 13st vid bordet haha. Åt gularsh soppa m. nybakt bröd från "Bagarn" i Kungsör och till efterätt blev det två sorters tårtor och kolakakor. Var sjukt mätt efteråt...
Efter att ha som vanligt sprungit runt och frågat alla i familjen om nån kunde fota mig efter lunchen när solen var på väg ner (älskar inte mig själv var bara väldigt fint ljus) fick jag med mig mamma ut igen. Så kul att fota med henne för hon hittar bra vinklar och förstår vad jag vill ha. Sen så får jag fota henne oxå så jag blir nöjd. Fick några riktigt fina bilder, vilket gjorde mig glad. Resten av dagen spenderades åt att sitta och prata, blir väldigt udda konversationer i vår släkt vet inte varför, alltid varit så. Så satt och pratade, skrattade och fikade #myspåhögnivå
Puss och Kram!♥
 Maten ^_^
Elsie och Märta och Erland när de kollade på sina paket :)
En av tårtorna, den andra var nån maräng grej typ
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design