Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Vanlig tisdag

Skrivet:    ·  Allmänt, Kläder
Har varit en allmänt bra dag idag. Varit glad för det mesta, haft bra lektioner, varit glad över mina vänner osv. så som det ska vara haha. Hade bland annat hemkunskap imorse så gjorde lasagne tsm med Tove. Var första gången jag gjorde det själv eller vad man ska kalla det så blev över förväntan bra. Lät dock Tove ta hand om bechamel såsen (lite smått rädd för att göra den då alla säger att det är så svårt) och satsade istället på köttfärsen som är något jag faktiskt kan...
När jag kom hem från skolan stod Malte och stekte pannkakor så fick honom att göra lite till mig med. Han gjorde nån speciel variant med färre ingredienser och de blev helt ok. Körde på sylt, yoghurt och äpple i vilket enligt mig är bästa kombon. Tycker det blir tjock med grädde om man ska äta tre pannkakor, blir alltid övermätt av grädde och klarar knappt av att titta på det, så då kör jag mycket hellre med yoguhrt. När det dessutom är nyttigare ser jag ingen anledning till grädde överhuvud taget. No hate på er som tycker om det!
Puss och Kram!♥
 
♡Kalle von häst balle♡
Skrivet: 2014-11-19,  kl. 17:07:02

Varför så töff




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design